GAZDÁLKODÁS
Szakértelem, tapasztalat, jó megoldások
=
értékteremtő vállalkozás!
Szolgáltatásaimat azoknak a cégeknek ajánlom, akik szeretnék vállalkozásukat eredményesebbé, hatékonyabbá, szervezettebbé tenni, és ehhez külső szakértő segítségét igénylik.
A KKV szektorban általános jelenség, hogy az ügyvezető egyben a cég szakmai vezetője. Ő a szakmai feladatokkal foglalkozik, minden energiáját leköti az adott területen a vevők megszerzése, megtartása, a munkatársak irányítása. Az ügyvezetők nem ritkán szó szerint éjt nappallá téve dolgoznak, és ha azt látják, hogy nő a bevétel, akkor úgy gondolják, minden oké. Vagy mégsem?
Az öt leggyakoribb hiba:
1. A cégnek nincs üzleti terve. - Amilyen a tervezés, olyan a végrehajtás.
2. A vezető nincs a cégét érintő információk birtokában. - Még akár a legkisebb mikrovállalkozás is többtíz-millió forint bevételtől eshet el, vagy fizethet ki többtíz-millió forintot feleslegesen, elképesztő apróságok miatt.
3. A szerződések az interneten található minták alapján készültek. - Nincs két egyforma szerződés, tehát másolással nem megoldható az előállítása. Ráadásul a neten lévő minták döntő többsége jogilag nem áll meg.
4. Az ügyvezető úgy hiszi, hogy a számlákat és a béreket a könyvelő intézi, tehát az biztosan rendben van. - Mindig akkor derül ki, hogy nincs rendben, amikor már nem lehet változtatni rajta. A könyvelő nem abban érdekelt, hogy a cég számára minél több eredményt realizáljon, hanem abban, hogy minél kevesebb fogást találjon rajta az ellenőrzést végző hivatal. A jogszabályok közötti összefüggés, valamint a helytelen értelmezés előfordulása mindennapos, amely ugyancsak egy csomó többletköltséggel jár.
5. Van a cégben egy vagy több ügyviteli alkalmazott, de senki sem tudja, hogy mit csinálnak. - Az adminisztrátorok hatékonysági mutatóját csak az a vezető tudja értékelni, aki birtokában van a cégben szükséges adminisztratív feladatok elvégzéséhez tartozó szakmai és informatikai tudásnak, képes és hajlandó azt átadni az adminisztrátornak, és ahhoz is marad energiája, hogy ennek a dolgozónak is ellenőrizze a munkáját.
Feladatmegoldó szolgáltatásaim:
1. Elkészítem a pénzügyi tervet, és nyomon követem a végrehajtását a gazdasági növekedés, a szervezetfejlesztés és projektvezetés tekintetében.
2. Átvilágítom a cég működését, és javaslatot teszek - az aktuális jogszabályok figyelembevételével - a költséghatékony gazdálkodásra. Figyelem a pályázati forrásokat.
3. Megírom a szerződéseket vevők, szállítók, alvállalkozók és munkavállalók, valamint további jogviszonyok vonatkozásában.
4. Folyamatosan vezetem a gazdasági kimutatásokat, a könyvelővel egyeztetem az általam készített pénzügyi nyilvántartásokat.
5. Szakmai és informatikai képzést tartok az ügyviteli dolgozóknak, motivációs tréninget a vezetőknek és egyéb alkalmazottaknak.
Várom mindazok jelentkezését, akiknek sikerült felkelteni a figyelmét:
E-mail: pv@fpiroda.hu
Telefon: +36-30-743-2966
Németh Erzsébet
egyéni vállalkozó
E.v. ny.: 52241851
Kapcsolat
Gazdasági szakértő, üzletviteli és humánpolitikai tanácsadó, projektvezetési szolgáltató, motivációs tréner.